REGULAMIN

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO ULEN.PL
(wersja 1.1 – obowiązuje od 04 07 2025 r.)


SPIS TREŚCI

  1. Definicje
  2. Postanowienia ogólne
  3. Dane Sprzedawcy i kontakt
  4. Wymogi techniczne
  5. Zasady składania zamówień
  6. Ceny, metody płatności i fakturowanie
  7. Dostawa towarów
  8. Prawo odstąpienia od umowy (zwroty)
  9. Reklamacje towaru (rękojmia)
  10. Reklamacje usług elektronicznych
  11. Dane osobowe i pliki cookie
  12. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów
  13. Zmiana Regulaminu
  14. Postanowienia końcowe

§ 1 Definicje

PojęcieZnaczenie
Sprzedawca / UsługodawcaULEN FINANCE Sp. z o.o., ul. Szpitalna 44, 95-200 Pabianice, NIP 731 209 22 40, KRS 0001177386, e-mail: biuro@ulen.pl
Sklepsklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://ulen.pl
Klient• osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych (Konsument lub Przedsiębiorca-konsument) • osoba prawna • jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której szczególne przepisy przyznają zdolność prawną
Konsumentosoba, o której mowa w art. 22¹ Kodeksu cywilnego
Przedsiębiorca-konsumentosoba fizyczna prowadząca działalność, dokonująca zakupu niezwiązanego z zawodowym charakterem tej działalności (art. 38a ustawy o prawach konsumenta)
Towarrzeczy ruchome prezentowane w Sklepie, w szczególności gadżety dom/ogród, zabawki, drobna elektronika
Dni roboczeponiedziałek – piątek z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce
Regulaminniniejszy dokument

§ 2 Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, w tym zawierania umów sprzedaży na odległość pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
  2. Klient zobowiązany jest do przestrzegania Regulaminu od chwili podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy.
  3. Do skutecznego złożenia zamówienia konieczna jest akceptacja niniejszego Regulaminu oraz Polityki prywatności.
  4. Umowy zawierane są w języku polskim, zgodnie z prawem polskim.

§ 3 Dane Sprzedawcy i kontakt

Sprzedawca / UsługodawcaULEN FINANCE Sp. z o.o.
Adres siedziby / korespondencyjnyul. Szpitalna 44, 95-200 Pabianice (Sprzedawca nie prowadzi sprzedaży stacjonarnej; magazyn znajduje się w innej lokalizacji)
Kontakt dla Klientów• e-mail: biuro@ulen.pl (preferowany kanał, odpowiedź w dni robocze 10:00–18:00) • tel.: +31 649 761 581
RejestryKRS 0001177386, NIP 731 209 22 40, REGON 541 934 778

§ 4 Wymogi techniczne

  1. Urządzenie z aktualną przeglądarką internetową obsługującą szyfrowanie TLS, JavaScript oraz pliki cookie.
  2. Aktywny adres e-mail.
  3. Dla korzystania z wersji mobilnej – system Android min. 6 lub iOS min. 13.

§ 5 Zasady składania zamówień

  1. Klient wybiera Towar, korzystając z funkcji „Dodaj do koszyka”, a następnie przechodzi do formularza zamówienia.
  2. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest niezbędne do realizacji umowy.
  3. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje automatyczny e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia – z tą chwilą umowę sprzedaży uważa się za zawartą.
  4. Minimalny wiek Klienta składającego zamówienie wynosi 18 lat.

§ 6 Ceny, metody płatności i fakturowanie

  1. Wszystkie ceny w Sklepie podawane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
  2. Sprzedawca udostępnia następujące formy płatności:
    a) Przelewy24 – płatności BLIK, szybkie przelewy bankowe, karty płatnicze;
    b) Przedpłata tradycyjnym przelewem na rachunek bankowy wskazany w potwierdzeniu zamówienia.
  3. Sprzedawca nie oferuje płatności za pobraniem.
  4. Po zaksięgowaniu płatności Klient otrzymuje fakturę VAT w formie elektronicznej (PDF) na podany adres e-mail, co Klient akceptuje.

§ 7 Dostawa towarów

  1. Towary dostarczane są wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem:
    • InPost (kurier lub Paczkomat),
    • GLS (kurier).
  2. Szacowany czas dostawy wynosi 1–2 dni robocze licząc od nadania przesyłki.
  3. Zamówienia opłacone do godz. 11:00 w dni robocze Sprzedawca wysyła zazwyczaj tego samego dnia.
  4. Całkowity koszt dostawy widoczny jest w koszyku przed złożeniem zamówienia.
  5. Odbiór osobisty i wysyłka poza Polskę nie są dostępne.

§ 8 Prawo odstąpienia od umowy (zwroty)

  1. Konsument oraz Przedsiębiorca-konsument mają prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient przesyła jednoznaczne oświadczenie e-mailem na adres biuro@ulen.pl.
  3. Sprzedawca w ciągu 2 dni roboczych potwierdzi otrzymanie oświadczenia oraz wskaże adres magazynu do odesłania towaru.
  4. Klient odsyła towar na własny koszt w terminie 14 dni od dnia wysłania oświadczenia.
  5. Sprzedawca zwróci wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszt najtańszej dostępnej w Sklepie opcji dostawy, nie później niż 7 dni roboczych od przyjęcia zwracanego towaru. Zwrot środków następuje przy użyciu tej samej metody, którą posłużył się Klient.
  6. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  7. Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadkach opisanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta (m.in. produkty personalizowane, szybko psujące się, zapieczętowane nośniki po otwarciu).

§ 9 Reklamacje towaru (rękojmia)

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od chwili wydania rzeczy.
  2. Reklamację należy złożyć e-mailem na adres biuro@ulen.pl, podając:
    • imię i nazwisko / firmę Klienta,
    • numer zamówienia lub faktury,
    • opis wady i datę jej stwierdzenia,
    • preferowany sposób załatwienia reklamacji (naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie),
    • zdjęcia lub film prezentujący wadę (o ile to możliwe).
  3. Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszenia w ciągu 14 dni kalendarzowych. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji.
  4. Po uzgodnieniu sposobu rozpatrzenia reklamacji Klient odsyła towar na koszt Sprzedawcy (etykieta zwrotna lub zwrot kosztu ekonomicznej przesyłki).

§ 10 Reklamacje usług elektronicznych

  1. Sprzedawca podejmuje działania, aby Sklep i świadczone usługi elektroniczne działały poprawnie.
  2. Wady funkcjonalne należy zgłaszać e-mailem na adres biuro@ulen.pl.
  3. Sprzedawca udzieli odpowiedzi w ciągu 14 dni roboczych.

§ 11 Dane osobowe i pliki cookie

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest ULEN FINANCE Sp. z o.o.
  2. Dane przetwarzane są w celach realizacji zamówień, obsługi reklamacji, marketingu i analityki – zgodnie z Polityką prywatności opublikowaną na https://ulen.pl/polityka-prywatnosci.
  3. Serwis używa plików cookie. Użytkownik może zarządzać zgodami za pomocą banera cookie.

§ 12 Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów

  1. Konsument może skorzystać z platformy ODR pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr.
  2. W Polsce nadzór nad przestrzeganiem praw konsumentów sprawuje Prezes UOKiK.
  3. Konsument może zwrócić się również do właściwego Miejskiego lub Powiatowego Rzecznika Konsumentów.

§ 13 Zmiana Regulaminu

  1. Sprzedawca może zmienić Regulamin z ważnych przyczyn (zmiana przepisów, rozszerzenie funkcjonalności Sklepu).
  2. O treści zmian Sprzedawca poinformuje z minimum 7-dniowym wyprzedzeniem poprzez ogłoszenie na stronie głównej Sklepu oraz e-mailowo Klientów posiadających Konto.
  3. Do zamówień złożonych przed wejściem w życie zmian stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w momencie złożenia zamówienia.

§ 14 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2. Regulamin dostępny jest bezpłatnie na stronie Sklepu w formie umożliwiającej jego zapis i wydruk.
  3. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 04 07 2025 r.

ULEN FINANCE Sp. z o.o.
(dokument wygenerowany elektronicznie – podpis nie jest wymagany)

Koszyk